Meteen naar de content

Volg ons

Shop nu onze Summer SALE

Betaal achteraf met Klarna

Neem contact met ons op

Bestellen en bezorging

Heb je een Wglow item gevonden die je echt moét hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Wglow's items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

 

  1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening. Huh, echt? Ja echt! Je betaald bij wglow dus géén verzendkosten.*


* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

  1. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

  1. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Wglow streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op werkdagen voor 15.00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar op je bestelling dezelfde dag nog te verwerken.

Om de prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, verzenden wij de meeste producten rechtstreeks via onze leverancier. Daardoor bedraagt de gemiddelde levertijd 10 á 14 werkdagen. Als u eenmaal besteld heeft, kunt u de status van uw bestelling volgen op onze ‘volg je bestelling’ pagina.

  1. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn. 

  1. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

  1. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten.

Mocht het zo zijn dat u uw pakketje niet heeft ontvangen maar Track & Trace dit wel aangeeft, meldt dit dan alstublieft. Er kan namelijk 14 dagen na de aangegeven leverdatum een onderzoek gestart worden door PostNL. Indien dat het geval is, houden wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van het onderzoek.

Vragen over je bestelling 

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

 

Gratis verzending

Voor 23.00u besteld, dezelfde dag verwerkt

100% Tevredenheidsgarantie

Al 5000+ tevreden klanten die ons beoordelen met een 9,2 gemiddeld

Gegarandeerd veilig betalen

Makkelijk, snel en veilig middels uw favoriete betaalmethode.

Vraag of opmerking?

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden.